niedziela, 18 maja 2014

Daisies

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam tę sukienkę, od razu urzekły mnie stokrotki. To, że jest szersza u dołu jest dla mnie kolejnym plusem, bo czuję się o wiele lepiej w luźnych sukienkach. Musiałam ją trochę skrócić, wcześniej była do kolan i nie wyglądała zbyt dobrze. Mimo słońca, nie było zbyt ciepło, stąd ramoneska, która dodatkowo sprawiła, że cała stylizacja nie wygląda zbyt „słodko”.











 sukienka- River Island | buty- Office London | ramoneska- Tally Weijl | torebka- sh |okulary- Claire's

8 komentarzy:

  1. Chyba setny raz dzisiaj oglądam te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że sukienka Cię urzekła :D Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. <333 piekna stylizacja !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW wyglądasz świetnie, wszystkie elementy twojej stylizacji bardzo mi się podobają !! i ta sukienka <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest prześliczna <3

    http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń